onsdag 2 november 2011

you're aching, you're breaking and i can see the pain in for eyes. Everybody's changing and i don't know why

Try to make a move just to stay in the game, I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same




Här var min exakta tanke något i stil med "FML". Jag hade precis vaknat efter min lilla nap som jag tog samtidigt som lillan och enligt mig var 2 timmar inte ens i närheten av tillräckligt. Jag försökte förneka faktumet att hon låg och skrek efter mig men tillslut kom värdmami och knackade på och sa "förlåt, men jag måste börja jobba igen" Då kände jag mig som en förstaklass- idiot att jag inte gått upp direkt. Så FML för det också.

Men det blev bättre. Matteo kom hem från skolan lite innan fyra, alla skulle packas in i bilen, ta med snacks, byta dagens fjärde bajsblöja, Matteo skulle ha badkläder på sig för det var dags för simning. Värdmami skulle hyra en bil eftersom hon ska upp till New Jersey för sin långa jobbdagar imorgon& på fredag. Allt gick smidigt och nu sitter jag här hemma igen efter att ha gett Sophia lite käk. Intressant dag och för övrigt går veckorna i rasande fart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar