tisdag 29 november 2011

sometimes when i miss you, i put those records on


Smulan halvlyckad egobild från i lördags. Är folk skojjiga samtidigt blir det svårt att få till en bra bild..... Äkta skratt blev det iallafall. Och med den långa förklaringen säger jag godkväll till er alla i stugorna. Guess what? Min julkänsla har kommit tillbaka! Kanske är det för att av alla hunda bloggar jag läser har ungefär alla skrivit om julpynt, lussebullar, clementiner och tomtar. Jag vill också. Kan för den delen inte sluta tänka på mina föräldrars utsökta mat där hemma. Allt från thai- klycklingsoppa till min alldeles egna körrfärslimpa eller spaghetti med köttfärssås!!!!! Eller kanske lite lamm med en hög potatisgratäng? Ingenting fel på det

Det har varit en rätt slapp dag i vår stuga idag av den enkla anledingen att Sophia är sjuk. Snoret bara rinner, snorkråkor stora min tumnagel och allt annat förkyld- äckligt. Så hon har verkligen inte varit på humör idag. Försökte få henne att leka lite men hon bara la sig ner på marken och somnade! Snacka om snopen när lilltjejen somnar rätt framför näsan på en. Så kan det vara när man är liten och ynklig. Och ikväll är det tisdag= bio= Twilight. Det sägs att folk typ har fått konstiga anfall av vissa scener från filmen vilket jag först bara tyckte att "pfffft vafan, sånt skitsnack" Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta med mig ögonbindel eller inte............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar