onsdag 23 november 2011

farewell, somebody's gonna miss you


Rihanna. Rihanna, Rihanna, Rihanna. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna bruden. Lyssnar inte allt för mycket på hennes musik, alla hennes låtar tjatas till total förstörelse på radion och hon har ett rätt OK rykte om att vara kass live. Inte minst så ställde hon in konserten i Malmö!! JAG tyckte synd om alla som köpt biljetter och mitt blod kokade av ilska an ren sympati.

Men det hör inte hit. För nu vill jag skriva om hur BRA jag tycker hon är. Vänta correction- hur bra den här låten är! Jag och mitt hopplösa musiklyssnande hr lyssnat på den här hela kvällen lång. Om och om igen and around it goes. Den är från hennes nya album Talk That Talk och den är inte too bad faktiskt. Mest gillar jag den här låten för att den inte har så jäkla många dirty words. Inte för att jag är pryd elelr så men det blir alltid like awkward när man plötsligt utbrister meningar som "Chains and whips excite me" eller "come on rude boy, can you get it up?" Nej. Lite cleanare här. Det finns en annan låt som är rätt bra. Where have you been. Check it out om ni pallar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar