söndag 20 november 2011

jag. är. så. jäkla. trött

Det har inte varit någon bra blogghelg denna helg, ellerhur? Har helt enkelt haft full rulle och min sköna långhelg har lidit mot sitt slut. Denna vecka är det ju Thanksgiving på torsdagen och Black Friday på jo, ni gissade rätt, fredag. Så det blir en kort vecka och familjen har planer att åka till familjekompisar för att fira Thanksgiving. Själv hoppas jag på att dessa familjekompisar går all in och serverar en riktig brakmiddag med allt som ska vara med på ett Thanksgivingbord!















Och så har jag precis kommit hem från att ha käkat en trevlig söndagsmiddag med Daniella och Sara. Vi åkte till en av alla pizzerior och frossade och pizzan satt som en smäck i kistan. Jag har absolut inga planer för kvällen mer än att kolla på film och byta om till min pyjamas..... Var är en Onepiece när man vill ha den som mest?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar