söndag 6 november 2011

pluspoäng att ögonfärgen matchar täcket. Eller inte på riktigt men på bilden ser det ut som samma färg?

YO allihopa. Ifall ni glömt eller måste påminnas igen har vi i the States vridit tillbaka klockan en timme. Det betyder att klockan nu är 7.58 AM. Och att jag varit vaken i 40 minuter. Surt. Men inte allt för surt- söndag innebär City. Kan vara en av de bästa söndagsvanorna jag hört! Annat var det ju för ett år sedan då söndagar bestod av tankar som "jag ska plugga efter att jag kollar klart på detta jätteointressanta program", "Läsa tio sidor och sen en godisbit. Äh vafan, jag har läst en halv, det är värt godis det med!" eller "I quit".


Ligger här i sängen och drar mig och tänker på nattens drömmar. Okej att jag tjatat en del om drömmar den senaste tiden men alltså det här är inte okej! Jag vaknar och vet inte vad som hänt eller inte tvivlar tillochmed på om jag är kissig eller om jag bara drömmer det också. Inatt var det allt från att åka buss för at jag inte kunde somna, busschauffören körde i 200 km/h, det regnade, jag släpptes på flygplatsen, Ebba Rosell (!!!) var där och bestämde sig för att överraska mig jag träffade random folk, jag kramades hit, jag kramades dit, sen kom någon slags diktator- chef in som alla var rädda för och man hade högljudda trummor för att varna folk att han var på väg...... Allt var bara väldigt weird. Och på något sätt önskar jag att (eller ja, att en del) av sakerna hände på riktigt. För det hade varit så AWESOME. 
Orkar inte riktigt gå upp än. Drygar kvar i sängen och kommer väl tillbaka för frulle i sängen. Vilket också är en riktigt förjävla härlig och smulig vana. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar