torsdag 24 november 2011

because at the end of the day, being afraid of happiness is complete bullshit

Det är så mysigt när värdpapi kommer tillbaka från sina business- trips. Alla är alltid så glada då, barnen är på extra myshumör, värdmami blir såklart glad och jag blir också glad! Känner ni kärleken till mina värdföräldrar? Love you.  För övrigt så bakade vi pepparkakshus idag!! Bakade och bakade, vi gjorde. Fint blev det men inte riktigt som ett svenskt pepparkakshus. Trodde bara det fanns ett sätt att göra pepparkakshus men tänk så fel man kan ha. Istället för att sätta cokladlinser på taket, smälta socker, bomull och florsocker som snö, kanske en liten tomte i huset så fäste vi istället gelegrodor- liknande godisar på taker, små färgglada godiskulor över hela huset och sen hällde vi lite kokos över som snö?! Det blev ju helt bakvänt men det lilla huset ser väldigt sött ut. Fotar den någon dag med min kamera som jag halvt glömt att jag hade.

Imorgon bjuds det på kalas från tidig morgon till sen kväll! Jag och EmmaB ska in till City för att se på den stooooooora Thanksgvingparaden och sen måste vi skynda oss hem och iväg med våra familjer till Thanksgivingmiddag. Familjen vi ska till är kompisar till min kära värdfamilj och pappan i den familjen är kock. Tydligen ska han ha börjat med the turkey för fyra dagar sen. Jag inväntar en matkoma utan dess like. Moahahahahahhahahahahahahahhahahahha!!!!




Good night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar