måndag 14 november 2011

kann dig som hemma med vaniljeljusen och ensam hemma 3

Också var klockan mycket och det är dags att mysa sig ner till sängs. Vi hade en rätt slappig dag inne i City. Vi hade en massa grejjer på våran todo- list men det blev inte så mycket av det. Istället drog vi omkring på 5th Avenue, kollade i butiker för att sedan ta tunnelbanan ner mot West Village och käka på "Saras glutenfria restaurang". Spanade tillochmed in några julklappar. Hihihhi, hemlizar! Och så var helgen slut. Alltid lika tråkigt och nu har jag börjat få den fula ovanan med söndagsångest. Måndagsångest. En hel vecka framför mig och långt till helgen men så går det lik förbaskat alltid lika snabbt och så står man där, tillbaka på fredag igen! Har förövrigt en till kaosvecka framför mig. Jobbar från tidig morgon till sen kväll tisdag, onsdag och torsdag. Värdpapi är borta på business värdmami ska på utbildning. Men det känns inte så farligt faktiskt, jag har lite utflykter som jag kan göra med lillan och förra gången jag hade min låånga dag gick ju allt bra! Det handlar ju bara om att planera. Och sen är jag ju ledig hela fredagen så jag kan faktiskt inte klaga ;)

Fan, jag orkar inte byta om till pyjamas. Sitter och möglar i min nya stickade tröja som min väska så snällt massakerade. Tröjan fastnade i axelremmen hela tiden så nu är tröjan alldeles trådig och förstörd. Thanks alot. Samla. Kraft. Det är trots allt NYPD- tröjan som är pyjamas och tänk så mysig den är? Med lite vaniljdoft i rummet? Och så kollar vi på Ensam Hemma 3. Okej här kommer kraften......... Och DÄR stack jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar