fredag 18 november 2011

Endast i usa kan man se på programm där kvinnor jagar grisar och där doftljus luktar nybakade kakor

Lediga fredagen är här!! Och den var så välkommen. Hade ju först inga planer för idag men igår blev jag informerad av Emma&Sara att jag skulle bli kidnappad. Mycket riktigt blev jag det. Lite efter halv elva ringer det på dörren och jag, som precis kommit ur duschen går ner i handduk och dyngsur, för att öppna dörren. "ÄR DU SERIÖÖÖS?! VI SA JU ATT VI SKULLE KOMMA OCH HÄMTA DIG!" Hehehe, jag visste att det började elva men eftersom vi ändå aldrig håller tiden annars tänkte jag att detta inte var något undantag? Såklart valde ju de två kära att komma i tid nu och jag fick plötsligt jäkligt bråttom. Men vi kom iväg till aupair-mötet där de skulle kläs granar och julpysslas. Jag fick följa med som lite bakgrund men vi var inte där i mer än en halvtimme ungefär. Bilder? Sure thing

Pepparkakshus utan dess like. Allt av godis såklart



Harry Potter gran?

Så jävla mycket jul. Vissa granar kändes TOO MUCH. Som en discokula på toppen istället för en stjärna?
Kidnapparna!


Och så shoppade vi på the mall
Vi hamnade på the mall för lite lunch och shopping. Jag som "ska försöka spara till julklappar" lyckades väl sådär. Det blev smycken från H&M och ja..... En stickad kofta. Fan fan fan, förlåt alltså men DEN HÄR KUNDE jag bara inte låta vara kvar. It had to be mine. Och sen hamnade vi inne i en body lotion/ lju/kräm/allt som doftar gott- butik. Vi var där inne i jag vet inte hur många minuter, allt på grund av deras jämrans "Ta 3 få 3 gratis" erbjudande. Jag kom därifrån tomhänt men funderar på att åka tillbaka själv för att folk inte ska drabbas av min beslutsångest.

HAHAHAHAAHA måste skriva några av lukterna det fanns på doftljusen. Man kunde alltså fylla ett rum med lukter som:
- Nybakade kakor
- Choklad&mint
- Tranbär
- Marshmallows
- Frosted cupcakes
- Pepparkakshus
- Nybakade havrekakor
- Vinter
- Mysig stuga
- Höst

Alltså förstår ni vilka absurda lukter det fanns?! Har tpy ont i huvudet nu pga den där jävla "nybakade kakor" doften. Oh den doftade inte ens som nybakade kakor. Och hur man fångar doften av vinter på burk förstår jag inte. Hur luktar vinter? Snö? Tö? Nakna träd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar