tisdag 22 november 2011

i know i have a fickle heart and a bitterness and a wandering eye and a heaviness in my head. do you remember me?

Tisdagmorgon allihopaaaaaaa! Så jag sitter inne på mitt rum och har det gulligt, värdmami beslöt sig för att bjuda över grannen igen för lite te vilket betyder mys time för moi! Jag vill julpynta, det har kliat i mina fingrar sedan början av november OCH NU ÄR DET SLUTET PÅ NOVEMBER!!!!!!!! Herregud, att tiden går så snabbt. Men okej julpynt....... Får köpa lite fler ljus som jag kan tända i mitt rum, lite apelsiner (har de nejlikor i USA?), lite ljusstakar och glitter och adventsljusstake! Första advent på söndag ju. Kanske ska jag kolla på Love Actually för att komma i stämning?




En av mina nya mössor fick komma på idag. Av lite olika anledningar 1) Jag har en dålig hårdag 2) Jag har haft en del dåliga hårdagar men då har lösningen alltid varit att slänga upp håret. Måste variera mig lite 3) Den är skööön 4) Kallt ute, under 10 grader!!?!
Visst att den inte riktigt matchar men guess what? Min vita mössa (ja jag har en likadan i vitt) är bÅrTA. Borta säger jag. Städerska, var har du lagt min mössa? Mina hörlurar har jag gett upp hoppet på så jag köpte nya i City på $8. Funkar dem? Of course not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar