söndag 27 november 2011

so, we meet again....

Tjänare till er alla där ute. 


Det är en sliten och lite halvtrasslig Johanna som skriver till er. Igårkväll var jag med Sara och Sofia i City ju och det blev partajjjj. Sånt uppskattar vi ju men dagen efter blir väl alltid lika..... sliten. Men jag misströstar inte- här är det 18 grader och höstfint, jag ska käka cheeseburgare till middag (JOOO Emma och Sara, vi käkar på Post Corner Pizza!!) och det finns några brownies kvar från Thanksgiving. Dessutom har jag en liten hög med filmer som jag kan kolla på så det här kan ju bli en riktigt härlig söndag.

Första advent idag också. Herre jösses, vart tog min julkänsla vägen?!?!!? För lite mindre än en månad sen var jag ju upp över öronen förälskad i julen, var tog den kärleken vägen?? Den är påväg tillbaka, det lovar jag. Borde nog börja samla ihop lite julmusik för att värma upp riktigt ordentligt. Kanske är det vädret som gör att jag inte kan fokusera ordentligt på julen. Jag menar, när gick jag sedan i bara kofta i slutet på november? Snö snö snö snö snö snö.  Jag behöver väl knappast säga att jag bara ska ta det lugnt idag. Trots att vi denna gång kom hem innan soluppgång så vaknade jag alldeles för tidigt. Kan pilla lite med bilderna från igår och vi träffade en kÄnDiS!! Kan ni gissa vilken? Klart ni inte kan, det var en svensk kändis! Jag håller er lite nyfikna så kommer jag tillbaka senare med svaret. Yes, I have the power

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar