fredag 11 november 2011

åh nej. var är mitt vaselin?!

Putsväck är vad det är! Jag hittar det ju ingenstans och jag är helt bergis på att jag använde det igårkväll. Så vart fasiken har det tagit vägen nu?

Och så ha jag kollat på The X- Factor. Nu kanske ni tror att jag är världen X- Facto nörd som spelar in avsnitt och räknar ner dagarna tills det sänds.... Men så är icke fallet. Det har bara blivit lite tradition att jag&värdmami slår oss ner framför teven med en kopp te och kollar på The X- Factor. En väldigt mysigt tradition som blir ännu bättre när American Idol drar igång i januari (trodde värdmami iallafall) OH SNAP.
Men nu ska jag inte babbla vidare om teve och trams utan hoppa ner i sängen min. Skulle mest uppdatera för att inte göra någon arg (little sister) Finns nog inget mer att säga än.... Godnatt. Och imorgon är det fredag och hopppppas att det blir musikal imorgon. Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar