tisdag 29 november 2011

sleight of hand and twist of fate. on a bed of nails she makes me wait- with or without you

SÄNGDAGS. Skruvar som vanligt ner tempot med lite musik och det är sååååå najZ. Måste börja med min julmusik också, jag ska lyssna på så mycket julmusik att det kommer lite snö varje gång jag nyser. Varje gång jag blinkar ska juleljus tändas! Seriöst nu. Vill ni se på lite bilder från helgen? Från lördagens festligheter då. Tror inte ni vill se fler bilder på mig fläkandes i sängen med min pyjamas. Nej, här får ni istället några bilder från City- Saturday


Nöjd Loffe


Släkten är bäzt

Jag vet inte... hur snygg får man bli liksom?

Typ något såhär snyggt


Jovars. Glad tjej





Det va di hele! Nog dags för mig att sova nu. Or is it? Har trots allt lite sovmorgon imorgon så jag kan vara uppe extra länge. En kvarts extra sömn, me likeeeee! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar