fredag 18 november 2011

... och jag har hittat min nya beroende. och det är godare än någonsin


Ni må inte tro mig. Jag har för första gången smakat det som är så typiskt USA att det bubblar.... Och det smakar så jäkla gott. Jo, det är sant. Jag har ätit kakdeg!!! HHAHAHAHAHA Cocolate Chip Cookie kakdeg. Så jävla gott och det är jag s jävla värd. Det började såklart med bara en liten bit men sen blev det att jag sprang till kylskåpet stup i kvarten. Vi struntar i hur mycket kalorier det var, vi struntar i hur onyttigt det var och så tänker vi på hur gott det är och hur man faktiskt får unna sigsjälv något sånt smaskigt ibland. Kvällen fortsätter med Criminal Minds för det är ju också ett så jäkla bra progamm!! Lite läskigt ibland men värdmami håller mig sällskap. Hon lär springa mot skogarna när jag bytar, kriminalserier är bland det värsta hon vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar