måndag 21 november 2011

måndagsångest och "nej jag orkar inte jobba nu"

Lite så tänker jag nu. Börjar se veckorna mer och mer som "jobb" nu och det har jag inte gjort innan?????????? Men det brukar bli bättre framåt veckan och denna veckan är det ju faktiskt lite light weight. Är ledig nu i en stund eftersom värdmami tog med Sophia till en liten playdate hos grannen så nu har jag lite tid att bara slappa. Saknar min familj. Saknar min pappa. Hade velat skypea med honom nu imorse men han var ju inte ens inne :( Så kan det bli! Får lite ångest, vad ska jag göra nu när jag är ledig? Så mycket man vill göra...... ska jag slappa? Måste slappna av! Slappna av mera! Relax! Vad ska jag göööera??

Har dock haft lite skype- time med Olivisen som är borta i Norge. Jösses vad jag saknar henne, min lilla schnucki!! Hon var min livskamrat under gymnasiet och allt bus och alla påhitt gjorde vi tillsammans. Som när man hade ångest för att man inte hade gjort tysk- läxan och man åt kladdkaksmuffinsen för att bedöva smärtan. Eller när vi skulle plugga matte och vi inte kunde talen... Då hjälpte det alltid med en liten promenad runt Borgen och en kladdkaksmuffins. Kladdkaksmuffins var alltid svaren på alla våra frågor. Olivia, jag eeelskar diiiig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar