tisdag 1 november 2011

fortfarande lite röd i huvudet men fokusera inte på det. kolla istället på...

... det lilla hjärtat med fina glittriga stenar på!


Så här  går historien. Jag köpte ett armband till Malin och ett likadant till mig. Armbandet hade n liten berlock på sig vilket då var detta lilla hjärtat. Så en dag när jag har på mig armbandet upptäcker jag, när jag kommit hem från the mall, att hjärtat fan ta mig har gått av! GÅTT AV! Borta! Men hur kan jag ha hjärtat i handen nu då? Jo. För igår när jag var tillbaka på the mall och ska köra därifrån så ligger hjärtat på marken!! Jag vet inte om det har legat i bilen och trillat ut för inte kan det ha legat där hela tiden? Jag kan väl inte ha parkerat på samma ställe 2 gånger i det stora garaget? Det kanske var ödet.

Nu äre lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar