torsdag 10 november 2011

imagine all the people living life in peace

Citerar John Lennon lagom till er midnatt.

Matteo är iväg på tae kwan do med värdmami och jag är hemma med lillan. Har jag nämnt att Matteo är ungefär den yraste jag känner? Om man räknar bor Sara, som har tagit fel på tiden ungefär ALLA biotisdagar, så har Matteo ingen koll. Han kan fråga om onsdag kommer efter måndag, varför handduken blir blöt när man torkar sig efter badet, han glömmer saker till höger och vänster och är den långsammaste ätaren i världshistorien. Idag glömde han först sin lunch hemma och ikväll glömde han sitt blåa band till tae kwan do. Bra jobbat Matteo! Men han är rätt gullig iallafall och man älskar ju personer för deras brister ;)

Jag hängde hemma hos Emma igår tillsammans med Sara vilket betyder att jag missade X- Factor. Buhuhuh kanske? Nejnejnejnej, inte sedan man kan spela in program. Så jag får the best of both worlds, hänga med kompisar OCH se X- Factor. Det kan knappast bli bättre! Och så finns det en hel oreange cantaloupe melon i kylen som väntar på mig..... ÅÅÅÅHÅÅHHÅ så bra!




Jag har börjat bli såhär röd om ögat igen! Vad är det som händer egentligen? Och nu är det inte bara runt ena ögat utan båda?????!?!? Får hitta någon supersalva som kan hjälpa. nu när man inte bor med en hobby- apotekare (min käraste mamma) så får man ut och hitta sånt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar