fredag 11 november 2011

drum roll, please. drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr





Påklädd för sören!! Jag öppnade upp mig till värdmami och sa att jag inte ville känna att jag liksom drog ner på henne jag- är-så-uppklädd-och-fin-faktor. Henens svar? "Vi kollar igenom min garderob och ser om där finns något" Vi kollade och nää, där fanns inget. Lite för mycket business kläder och kjolar och kostym och sånt där trams. Och då utbrister hon "Men kan du inte ta en av alla dina fina toppar?" "Vaaaa, får jag det?!" blev mitt lilla chockade svar. "Ehm, ja? Varför skulle du inte det?" Sådärja! Problem solved. 

















Och så tog vi lite foton, kameran och jag. Smink slänges på och plötsligt tycker jag inte att det blev så pjåkigt after all. Mitt bland alla foton tänkte jag på att mitt hår har blivit rätt långt igen. Klippte ju det i somras och gnällde i dar för att det blev "för kort" men nu har saker börjat ordna upp dig. Långt men för en gångs skull inte slitet! Tacka gudarna för maroccan oil. Våga vägra frisören :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar