måndag 21 november 2011

i feel unhappy, i feel so sad. I've lost the best friend that i ever had

Det skulle bli en gråtfilm till kvällens filmvisning men ändrade till Patrik 1.5 istället. Har inte sett den sen den kom ut på bio för en himlans massa år sedan och den var ju så fin! Så nu har jag kollat på den och tänker nu att jag har en hel vecka framför mig tills nästa helg. En rätt rolig vecka i och för sig men ändå..... Nu när man kommit in i sina nya rutiner här och det börjar bli vana av allting så känns det lite trist att gå tillbaka till det igen. Speciellt om man haft en kick ass långhelg! Men sen försvinner sånna tankar under veckan och jag tycker det är roligt att jobba med det jag gör.

Från Times Square för ungefär 24 timmar sedan. För att jag tycker så himla mycket om Times Square och Sara
Kan inte sluta fundera på vad jag ska göra efter det här. Det finns så mycket jag vill göra!! Hur länge ska jag vara här, var ska jag vara i sommar, vad ska jag göra efter sommaren, vad ska jag plugga till, var vill jag plugga, vart vill jag resa först, ska jag hem och söka jobb, ska jag någon annanstans och göra någonting annat, AAAAH, jag blir cräääääääjzzääääh!! Man vill göra så mycket på samma gång och om man planerar allting känns det som det bara blir pannkaka av alltihop? Skärping nu Johanna. Nog bäst om jag lägger mig nu, varvar ner och lyssnar på musik som  får nerverna att sluta kittlas. Krypa ner i min sköna, gröna säng där jag spenderat mestadelen av dagen. Sluta skriv då? Slutar skriva. Nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar