torsdag 17 november 2011

the world slows down but my heart beats fast right now. i know this is the part where the end starts

Att koppla av och kunna käka i lugn och ro, inte behöva hålla koll på ungarna, se till att dem inte klättrar på varandra, att kunna se på något annat än Bolt och Trassel på teve är guldvärt! Hela min kropp bara tar en stor suck och andas ut, aVKoPpLiNg! 




Jarrrrrå, ni må tro att jag snapplar av i min NYPD- tröja. Bara en dag kvar och sen har jag lite långhelg! Let me hear a hallelujah?! Funderar på vad jag ska göra med min fredag. Ska jag sova ut till klockan sent på förmiddagen, upp tidigt och ta vara på ledig dag.... Möjligheterna är oändliga. Imorgon lär flyga förbi och så står vi där på torsdagkväll igen. Tjohopplahej. En sak som inte är så tjohopplahej är att helgens planer lite kraschat. Planen var ju att vi skulle till Yale och se på football- game mot Harvard!! Hade kunnat bli epic!!!! Men nej, ibland blir det inte som man tänkt sig. Så jäkla fan också. Men än är inte skeppet seglat för på lördag, om allt är klart och allt är kalas, blir det...... PHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSTTTttttttTTtTTtTTtTTTtTTTtTTTTtttT. Vi ska inte hoppas på allt för mycket men vi ska hålla tummarna. Åh nu saknar mina sångfåglar på teven mig, måste ge dem all min uppmärksamhet nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar