måndag 28 november 2011

where ever you're going, i want to go.

Måndageftermiddag, hjärtligt välkommen! Har varit på kalashumör hela dagen faktiskt, ingen måndagsdepp! Tänka sig. Denna vecka är lite speciell eftersom Matteo bara har halvdagar. Undrar lite irriterat för mig vad som är skolsystemets problem- kidsen är ju för fasiken lediga hela tiden. För helt obetydliga anledningar. Denna vecka skulle det vara utvecklingssamtal med föräldrar och lärare så därför slutar ungarna klockan 1. Jäkla lyxlirare. Så jag får anstränga mig lite extra för att underhålla båda kidsen på eftermiddagarna, känner mig som världens tråkigaste nanny om vi bara sitter och glor på teve? Värdpapi är borta med jobb hela veckan som vanligt och värdmami har besök från vänninor som bor en bit härifrån men som jobbar här i några dagar. Eller hur det nu var.

Och så var det ju första advent igår! Skit också, jag satt ju bara och satt hela dagen. Zero julkänsla igår, skärpning till nästa söndag. Och snart är det dags för julbord på IKEA. Ååååååååhh, jag dregglar och magen kurrar av blotta tanken. Måtte nästa fredag komma snabbt!!


Här ser ni! Sofia, Babsan och Sara. Svensk kändis inne på min favvorestaurang. Fast nääh, favvorestaurang so far. Ni anar inte, deras Red Chicken Curry hade jag kunnar äta nonstop <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar