fredag 25 november 2011

thanksgiving är gott

Och nu är magen härligt mätt med mat! Dessvärre håller mina ögon på att gå i kors och jag kommer nog slå huvudet i tangentbordet vilken minut som helst. Men jag har haft en rrrRRrRRRrrrrRRrrrolig Thanksgiving med parad i City och en utsökt middag med familjevänner. Som sagt- matkoma vare ja! Nog dags för mig att hoppa i säng med min iPod. Jag skriver helt enkelt mer imorgon och ger er bilder från paraden. Kanske blir det lite bättre kvalitet på bloggen då min hjärna känns som att den förvandlats till all potatismos jag åt.

By the way så hjälper Loffe mig med såren i munnen. Experten säger att det är typ förkylningsblåsor men jag måste säga att jag är lite tvekis. Jag kan typ knappt borsta tänderna för tandköttet är helt....ja.... köttat. Och Listerine? Tänk inte ens tanken. Jag gjorde ju det förra helgen, tänkte att "Johanna ärligt kom igen, var inte sån klenis! Ta din Listerine!!" Det slutade med att jag sprutade ut Listerine över hela vasken och la mig ner i fosterställning och grät en smula. Där snackar vi olidlig smärta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar