söndag 13 november 2011

everyone's a winner, we're making our fame. And take your money


Som alltid, en sovbild på helger. 

VAD HÄNDE DÄR?! Klockan är ju snart kvart i elva! Hujedamig, vet inte när jag sov såhär länge sist! Inte någon gång i USA iallafall. Fast blir lite pinsamt att gå ner när jag hör att de börjar fixa lunch till lillan......... Inte mycket att rapportera än. Nyvaken och yrvaken i huvudet. Fars Dag idag!! Käraste pappa, jag vill få tag på dig! Så om du ser det här..... Nej, det här var en korkad idé, jag får tar på dig på något vis, moooahahahahahhahhahaaaaa!!! Grattis på Fars Dag iallafall, du är den bästa

Idag tar vi tåget in till city lite senare. Vi ska ut på båd det ena och det andra stället och om vi har flyt så åker vi upp i Empire State Building när det är mörkt och fint ute. Iochmed att de redan börjat med alla juleljus överallt (jag klagar inte. Jag börjar snart med julmusiken!) så kan det bli rejält fint. Men first thing's first, jag ska käka frulle. Härlig smarrig frulle. En sak jag vill göra här i USA är käka brunch på ett diner. Det får bli en annan dag. Och nu kom värdpapi in och sa att de ska iväg till skogen och ha lite familjeutflykt. Home alone, oh yeeeeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar