lördag 5 november 2011

sugar bowl, frozen yoghurt, american football, starbucks, barnvakt

Vilken organiserad rubrik. Det är ju precis vad jag gjort idag!?!? Blev först upphämtad av Sara&Alice och åkte hem till Sara för att hänga en stund. Vidare till Sugar Bowl för en rekordsmarrig cheeseburgare, efterrätt blev frozen yoghurt där man fick välja topping själv och därefter blev det american football! Vi skulle till en high school här i Darien där matchen skulle spelas och det var sån jäkla härlig stämning! Ett band som spelade, cheerleaders, det såldes cupcakes, varm choklad, tröjor...... etc etc

Dagen i bilder



the crew


Dagens pose

Åååhh så kärt med cheerleaders!


Åh, Alice.....

Närmast kameran: Alice, Sara, Tone& Emma




THE FOOTBALL FIELD


Och ikväll ska jag vara barnvakt. Värdföräldrarna ska ha date night och jag passar barnen. Inget mig emot, jag har en hel hög med filmer som jag måste ploga mig igenom! Och imorgon- New York City. På en söndag? Näenäe?

2 kommentarer:

  1. Tänk att man ibland hittar människor som man bara genuint tycker OM!

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag för två månader sen inte ens visste att du fanns! HAHAHAHAHAHAHAH. Så tomt det var utan dig!

    SvaraRadera