söndag 20 november 2011

att vara ute i new york city var allt jag hoppades på att det skulle vara

Herregud. HAHAHAHA jag vet inte ens var jag ska börja med att beskriva gårdagen! Men vi tar det väl från början.

- Jag&Sara tog tåget in vid lunch (utan att ha ätit frukost)
- Indisk mat till frukost vid lunchtid
- Köpa världens jävla godaste chocolate chip cookie
- Julmarknad med MYCKET mat och lite julklappar
- Gå på museum och smita förbi betalningen. Oops
- Ner till West Village till nya favorit- smyckesaffären
- Tillbaka till Times Square och vänta på de andra brudarna
- Bli sminkade på Sephora, köpa nya byxor till Sara från Zara (hähähh)

OCH SEN VAR DET PARTAJJ! 


Vi tog tunnelbanan till vår lilla mötesplats där vi skulle få åka runt i limo. Så jäkla coolt, första gången jag åkte limo och jag gjorde det i City :D Vi festade till det lite i limon, åkte till klubben men pga av idiotvakter så drog vi till en annan klubb. Sen var det partajj hela natten lång och vi avslutade festen på Donken. Vissa saker förblir detsamma! Hjärta Donken :') Morgontåget hem 05.35 och kom hem lite innan sju. Läggdags när solen står högt på himlen men det var bara att crash in bed och sova bort lite av dagen. En dusch senare, Skype med Malin och nu ska jag kolla på en film och äta glass som blev över från i fredagskväll.


Needless to say att jag inte ska göra många knop idag. Har plockat undan på mitt rum och skrivit ner en liten lista med julklappsidéer. Köpte ju några igår men min stora familj kräver en rätt rejäl dos av julklappar. Och visstja! Köpte nya hörlurar till migsjälv igår för 8 dollar! Funkar dem? Nej. FML, jag orkar inteeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar