måndag 7 november 2011

if you want me i'm your country. If you win me i'm forever

Cause you're the stoooorm that I belieeeeve iiiiin!
Så ruggigt bra låt


Hallåduja! Gäspgäsp som vanligt typ. Det är knasigt hur mycket full rulle det är att jobba som värdmamis sidekick när värdpapi är ute på business trip. Men det är det värt för jag tycker så hemskt mycket om min värdmami. Vi pratar om allt. Är det inte om kvinnos anatomi så är det som kändisskvaller eller ännu bättre, neighbourhood gossip! Känner för att luta mig tillbaka med en tallrik smarrig mat och kolla på en bra film. Två saker hindrar mig. 1) Palla laga mat? 2) Lämnat tillbaka filmerna från bibblan som var 3 dagar sena. Oooops. Kanse får dra till med filmer som jag har här hemma. Love Actually till exempel? Lejonkungen? Eller nej, jag spelade in Twilight på teven för någon vecka sen. Intressanta val.

Jag vill dela med mig om nyår också!!! Nyår är roligt men som de flesta säger, en smula överskattat. Det hindrar en dock inte från att vartenda år planera årets fetaste fest och detta år är no exception. Egentligen skulle ju fröken Ebba Rosell komma hit men eftersom hon är hemma i Sverige så får vi se hur det blir.... (sneela sneela Ebba, kom hiiiit!!!) Men jag kommer vara själv hemma ett tag då och har då planerat en riktigt fin middag här hemma, dricka finfin skumpa och sedan dra ut till City för att ta första morgontåget hem. Trötta och bakis som fan. Om det bara fanns kebabpizza i USA......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar