torsdag 3 november 2011

tvåbarnsmamma för en dag vilket betyder att man måste upp tidigt

För första gången var det mörkt ute när jag vaknade. Värdmami stack lite innan sex, lillan var redan vaken och Matteo skulle väckas för att säga hejdå. Men vi sitter alla 3 i pyjamasar framför teven, frulle blir det om någon minut och jag måste börja planera dagen. 

Och en liten BUHU. Städerskan har städat bort mina hörlurar. Hon är verkligen omöjlig! Allt som kommer i hennes väg städar hon undan och lägger på de skummaste platserna. Givetvis har jag kollat på samma ställen typ 5 gånger och surprise, de är inte där! Så nu kan jag inte lyssna på iPod. Och min solglasögon är också putsväck! Köpte dem i söndags för $10 och de är borta efter inte ens en vecka. Vad var det jag sa? BU-HU. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar