onsdag 30 november 2011

30 november och därmed sista november och därmed snart december och därmed snart jul. Och snart julkalender!!

Detta år har jag bestämt mig för att föra liv i min barndomstradition, att alltid se på julkalendern varje morgon. Vad är det för julkalender egentligen? Kan det inte vara en bra nu när jag ska börja se den? Pretty pretty please. Jag har heller aldrig använt SVTPlay innan men det ska väl gå? Himla många frågor, förlåt. Jag gav upp julkalendern när det var Allram Est, hn verkade liksom inte rolig och inte särskilt julig heller! Men nuså ska vi se vad julkalendern har att erbjuda.......

OCH DET ÄR SISTA NOVEMBER!! HUUUUUR SJUUUKT??!!?!!!!?!? Så utomordentligt, vansinnigt helt in i bänken toksjukt är vad det är! Skrev jag inte nyss ett inlägg om hur det var sista oktober? Och var det inte nyss Malins födelsedag? Min födelsedag med mitt stora blåa paket? Guess not men jaja jag misströstar inte. December är ju som alla vet mysmånad och jag ska på julbord och ha julebak med mina girlz här i US.

Nej jag är inte röd min mitt fejz. Det ser bara ut så och jag vet inte varför
Bra humör idag också. Jag måste till posten med lillan för att skicka iväg mina julklappar. Hehehe blev lite knepigt eftersom jag liksom ska skicka paketet från mig till migsjälv så..... Och det skulle se lite konstigt ut att skriva From: Johanna Rickle TO: Johanna Rickle. Så jag fick sätta värdmami som avsändare för en enkel lösning liksom. Börjar tycka det är skitjobbigt att gå till posten. Sophia har jag ju alltid med mig och så måste jag fylla ut massa papper om vad jag skickar, så fyller jag i fel och måste göra om det. Postgubbarna vet vem jag är och tror med ll säkerhet att jag är Sophias unge som skickar random paket till Sverige lite då och då. Stackars lillan är fortfarande lite sjuk och jag börjar känna mig snorig (!!!!) What's up, jag får för fasiken inte bli sjuk nu. Okej men helt ärligt, hon börjar bli bättre och jag ska sluta nojja. Slutar nojja...... NU! Så, då var det klart så nu ska jag ner och starta dagens jobbdag. Talk to ya lateRRrRRRRrRRrrRRr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar