torsdag 17 november 2011

nu får du dela med dig! - av det här goda?!


Nu ska jag dela med mig av lite X- Factor. Såklart har jag några favvisar i programmet och tjejen ovan är en av dem. Drew heter hon och hennes röst är så fin. Hon har fått kritik från vissa domare att hon låter likadan varje vecka och ja, okej jag håller med men HON ÄR JU SÅ FIN! Jag vill liksom inte att hon ska göra något annat för att hon sjunger som en liten dröm.
Den här låten, tycker JAG, att hon gjorde så jävulskt bra!! Det är en u2 låt och den låter inte det minsta som u2. Men jag gillar det! Jag ryser. Jag blir rörd till tårar. u2 är ett konstigt band för mig.... Jag älskar att läsa texterna till deras låtar men själva låtarna, nja sådär- Så det här blev liksom perfekt- fin text och fint framförande. Massa tummar upp! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar