fredag 11 november 2011

Klädångesten tar aldrig slut

Vad har man på sig om man ska gå på Broadway- musikal? Kläd- ångheest!


Såhär ser min garderob ut. Den har, kan jag erkänna, fyllts på ordentligt sedan jag kom hit. Men plötsligt känns det inte som att något är tillräckligt fint for Broadway? Måste man ha klänning?? För en sådan har jag inte.... Jag tog i och för sig med mina svarta pumps om ett tillfälle skulle dyka upp där jag behövde dem men det känns väl lite väl? Eller? Jag tänkte egentligen bara ta min vanliga jeans+ en fin tröja/top/blus/ whatever men plötsligt känns det under dressed? Grrr, jag som hatar att klä upp mig ordentligt. Fast nää det var rätt snyggt att vara fancy på balen och gå omkring och känna sig smarrig i långklänning. Men det här är en HELT annan sak. För inte har man balklänning på Broadway. Jag tror jag håller mig sann till mig själv och drar fram en snygg top/blus/skjortagrej med ett par jeans och så bara rockar jag det. Stay true to who you are?

Åååååh så spännande det här ska bli. Lejonkungen är den enda (och i särklass bästa) musikalen jag sett. Oavsett hur bra den här musikalen som vi ska se nu är så toppar den inte The Lion King. Magicaaaaaal. Top 5 moments in my life, oh yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar