onsdag 23 november 2011

inte bio? på en tisdag?!

Så kan det bli när det bara går strunt på bio. För just nu finn det inga roliga filmer alls. Men sedn har vi ett fullspäckat bioschema- The Muppets, Twilight, och så.... den där ja...... och den ska vi också se...... Gud, vi måste se den också!!! So little time. Så hur fördrev vi denna tisdagskväll? Eftersom Sara är för fin i kanten (läs: iväg för Thanksgiving i Miami) så fick jag&Emma fly solo. Lika trevligt för det ju! Emma, den lyxräkan som hade en dum helg, blev en hel del gladare när hon FICK en NY iPod!!!!!?! Jovars. Klantskallen råkade tvätta iPoden i tvättmaskinen för andra gången, vi gick till Apple affären idag och nu har hon en ny iPod. Vi är nu båda Apple- frälsta. Vi kollade runt i lite butiker, jag grät inombords för allt fint jag ville ha men inte har råd med och sen tog vi en kvällsfika på Starbucks. Hehehehehhheheehehhohohohihih, vi pratade om allt från fyllehistorier, skadade fötter, tequila- race och allt sånt man kan tänkas prata om på en Starbucks en regnig tisdagskväll.


Och nu är det så hög tid för nanna- dags. Det blev ju ett lagom intressant inlägg det här ju? Vi kan tillsammans se fram emot lite ledighet, pepparkakshus- bygge ska vi göra, vi kan uppskatta faktumet att jag numera älskar apelsiner&clementiner, glädja oss åt att det snart bara är en månad till julafton och hurrs lite extra för att den vansinnigaste rean jag någonsin kommer skåda snart är kommen. Sant, folkhar blivit ihjältrampade och folk tältar utanför butikerna som öppnar antingen midnatt eller insanely tidigt på morgonen. Varsågod, jag ger er vansinniga amerikaner.

Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar