tisdag 8 november 2011

one of these days maybe your magic won't affect me. I'm not quite there yet

Gott. Så är jag bäst beskriven just nu! Sitter och luktar så himla utomordentligt jämrans gott med min nya body lotion som jag köpte idag, utsmetad på hela kroppen. Cocoa butter& Shea. Det lät väl inte illa? Tillsammans med min bosy wash med vaniljlukt kommer jag lukta....... förjävla gott.


Håll tummarna för att jag är ledig imorgon bitti. Om värdmami får tillräckligt med sömn inatt ville hon gärna vara lite med barnen imorgon eftersom Matteo är ledig från skolan. Bara jag som tycker att amerikanska barn är lediga lite till höger&vänster? I och för sig har de inget höstlov, dessa stackare. En annan stackare är värdmami som vaknat med Sophia halv fyra på morgonen. Fy fan för hennes liv. Dumma tänder på lilltjejen som vägrar ge sig! Nej hörrni jag blir alldeles hög på min egen lukt nu. Sitter och sniffar min arm as we speak så jag ska fortsätta med whatever jag håller på med och så fortsätter ni nanna så sött.
Och little sister, är jag ledig imorgon kan vi Skypea hur mycket du vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar