tisdag 1 november 2011

ni vet när man drömmer någonting som man tror är så verkligt? när man är helt säker på att man träffat och pratat med personer?

För någon dag sedan hade jag en jättehemsk mardröm och tackade gudarna att det inte var sann. Men inatt hade jag en dröm som jag hade gjort mycket för att besanna. Jag träffade folk som jag gått och saknat, jag pratade om saker som jag velat prata om och det hela kändes så jäkla verkligt! Har gått omkring hela dagen och halvt funderat på om jag inte träffade den eller den på riktigt? Visst fan kunde jag känna hennes kram? Fortfarande inte helt övertygad om att det bara var en dröm men visst. Och det bästa? I min dröm fick jag höra alla svar jag ville höra. Ka- ching!

Matteo och jag sover i rummen brevid varandra och jag hör honom nu mumla en massa i sömnen. Han har gjort några sjuka ninja kicks mot väggen och jag tror fan ta mig att det är hål i väggen imorgon bitti om han fortsätter såhära! Tydligen gör socker såhär med honom, kul att höra när han ätit en massa trick-or-treat-godis till middag ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar