onsdag 9 november 2011

now you can cut me free, forever say goodbye. Or we'll be holding hands and go on. Together you and i forever


Godkväll till er, mina nationella och internationella läsare. Hoppas ni mår lika fint som jag gör just nu. Nyss hemkommen efter att firat lilla Lovisas 20- årsdag på The Melting Pot. Läsare, det är nu vårt nya favoritställe. Chokladfondue. Behöver jag skriva mer? Olika typer av choklad, chokladfondue med marshmallows och kexbitar, kombinationerna kände inte till några gränser. Högg i för fulla muggar och njöt av chokladdoppade jordgubbar till chokladdoppad cheesecake. MHM. Fint som snus. Nu har jag dock en sugar rush att heta duga. Sova, nu? Nej. Inte nu?!

Inte mycket kvar av denna kväll och har haft en väldans slapp dag. Det började med att jag var ledig i förmiddags, sen sa värdmami att hon ville mata barnen, lillan skulle sova och Matteo hade en kompis här. Klockan halv tre vaknade Sophia och DÅ började jag jobba. Det var skönt till en början men efter ett tag... lite drygt. Jag gjorde liksom ingenting! Jag lär väl äta upp mina ord nästa vecka och be till Gud om rastlösa dagar då jag jobbar HELA DAGEN tisdag, onsdag och torsdag. Men ledig fredag--- kick ass


Godnatt lilla lilla värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar