torsdag 17 november 2011

You are my sunshine, my only sunshine. You make me happy when skies are gray. You'll never know dear, how much I love you. Please don't take my sunshine away

The other night dear, as I lay sleeping
 I dreamed I held you in my arms
But when I awoke, dear, I was mistaken
So I hung my head and I cried.



En liten Johnny Cash låt här ikväll. Dagen är slut och tacka Gudarna för det. Den jädrans bussen var sen som vanligt och Matteo har simning 4.30 pm. Han kom av bussen vid fyra och jag visste att med Matteo som ibland har en hjärna av smör, så skulle allt ta lite tid. Jag planerade bäst jag kunde och applåder ska han ha, han gjorde som jag sa! Men det hjälpte inte. Vi blev ändå sena men det var inte mitt fel, jag svär. *Svär åt trafiken* Och på vägen hem var det inte bättre! Ja d har två bilar kolliderat och det tar oss 45 minuter att komma hem!!! *svär åt amerikanare som inte kan köra när det regnar* 


Nu ska alla aggressioner bort iallafall. En fruktskål och lite varm dricka framför X- Factor. Ellerhur älskar vi onsdagskvällar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar