fredag 11 november 2011

man trodde man var van vid kalla vindar efter att ha bott nere på näset.... men så var man inte det!

Nej för jävelen vad kallt det har varit idag! Blåser och har sig och trots att solen skiner så är det riktigt brrrrrrrrrrr där ute. Var på lekplatsen imorse men fick åka hem lite tidigare, stackars lillan har ju ingen ordentlig jacka! Jaja det var allt om kylan. Och jag har good news! Det blir musikal ikväll! Jaaaaaaa, musikal med värdmami och det ska bli zå himla roligt. Vi åker in så at vi har gott om tid att kolla i lite affärer, käka missag och allt det dära. Riktigt härlig fredagkväll!
















Jo men så att...... kolla vad jag hittade. Hähähä. Inte putsväck trots allt utan bara där nere i badrummet. Där jag använde det imorse och tänkte att jag måste ta upp det igen för annars kommer jag glömma var jag lagt det. Så kan det gå.........
Håll tummarna för att det blir IKEA i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar