lördag 12 november 2011

they passed her off too late to change her future's fate. but even now when the false gets true the living colours seem possible to you

Och så går nya Feist- skivan på repeat. 
Mörkermys med vanilj-ljus


Se vad lite vanilj-ljus kan göra en glad! Det blev ju en IKEA- tur idag, lyllos lilla jag. Glodde på alla fina möbler och jag älskar hur de alltid inreder rum och lägenheter så att man bli sådär flyttsugen. Alla fiffigt och fint inredda lägenheter, jag gick och pekade på alla och tänkte "så ska min lägenhet se ut. Nej, SÅ ska den se ut! Nej nejnej, SÅDÄR är ju så himla snyggt!!" Hopplöst. Det får bli ett framtida äventyr men jösses vad jag längtar efter att gå omkring och inreda MIN lägenhet. Har redan bestämt hur den ska se ut, planlösning och allt sånt som inte går att planera. Det kommer nog sluta med att jag bor i en skolåda men någon dag ska jag bo fint. Lägenhetssnack frågetecken. Där gled vi in på det och nu vet ni allt sånt.

Köpte inte så mycket, mina 2 underbara vaniljjus och lingonsylt så att jag kan baka mitt lingonbröd. Vi bokade tillochmed plats på julbordet de har i december. Riktigt nöjd och glad tills värdmami kom in för en stund sedan och visade massa fina balklänningar- "Jag och värdpapi ska på företagsmiddag i december. antingen första eller andra helgen, minns inte riktigt" Crap. Hoppas hoppas hoppas de ska iväg 9 december. Kom igen, vi håller tummarna tillsammans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar