torsdag 10 november 2011

florence+ the machine & feist

Två nya hooks. Florence+ the Machine och Feist, de har gått non stop sedan igårkväll.
Stackars värdmami hade inte en bra natt. Eller nja lillan hade inte en bra natt utan slog upp ögonen vid 4.30. Perfekt att starta dagen redan då ju! Så utan att tråka ut er med alla detaljer kan jag säga att lilltjejen inte var på så bra humör idag på leklandet. Ajajajajaj. Hon sover nu iallafall men snart ska det väckas liv i henne för litta lunch. Lite tråkiga nyheter måste jag också meddela. Imorgon ska jag&värdmami in till City för att se på musikal som jag så übersnällt fick av dem i födelsedagspresent!! Men nu måste vi kanske boka om. För tredje gången. Shiet. Om inte värdmami mår bra imorgon så blir det kanske ingenting för vi kan inte boka om fler gånger. Så fruuuuktansvärt tråkigt


Bär min guldiga halsduk idag. Bästa med hösten-- halsduk/scarf/kalla-det-vad-du-vill varje dag. Har redan köpt flera nya här. Busunge jag. Fick den av min mamma för ett tag sedan och känner mig som en indisk prinsessa i den. Så exotisk och grann liksom

Allt för mig, peace and I'm out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar