onsdag 23 november 2011

en regnig onsdag i slutet på november och vi är snart vid thanksgiving


Chubby chubby. Nämen oj, vad hände? Det var nog alla brownies jag åt igår... hihi oops som det kan gå.


Håhåhåhåhåååhhåååhåhåhåhåhåhåhåhå, som jag luras!! Men för att vara 1000 % sanning så är det inte så värst roligt ute idag. Det fortsätter att regna och ha sig och jag har lite problem med hur jag ska fylla ut dagen. Jag ska ta med lillan på lite mathandling iallafall, kanske stannar vi och fikar. Lillan älskar ju att fika.... Eller kanske är det jag. Inte mycket att rapportera denna morgon tyvärr, ni får skratta åt någon annan istället. Dags att borsta gaddarna. Jag har börjat fasa min tandborstning, det gör så jädrans ont? Fortfarande de dumma såren i munnen och mitt tandkött börjar alltid blöda vid blotta synen av en tandborste! Och så har jag blodsmak i munnen blandat med mint... Hello vampire?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar