fredag 25 november 2011

mamma och pappa sa att jag har sett denna paraden innan på teve men jag tror inte riktigt på dem. alldeles oavsett så var det första gången jag såg den live

Macy's Thanksgiving Parade i New York City i vanlig ordning. Mötte upp Emma och Mimmi (Heja Skåne!!) och kollade på paraden. Jovisst med mycket folk i City men ni kan ju själva tänka er hur mycket det var just idag, Vi armbågade oss fram lite och fick tillslut rätt bra platser. Njut av alla meningslösa men ändå lite fräcka (erkänn) ballongbilder från paraden


























Man kan se så mycket kul här i USA! Var annars skulle du se enorma Ronald McDonald's ballonger, vart annars skulle du se en stor jordnötsbil, vart annars skulle du se en kalkonmössa (Hahahahhaa, historiskt ful!) och vart annars skulle du se alla dina favoritkaraktärer parada genom hela stan? New York City it is =)

2 kommentarer:

  1. åh nej vad ballt!!

    ses vi på ebbas adventsmys!!? vilket datum exakt kommer du hem ? saknar dig <3

    SvaraRadera
  2. JAAAA vi ses på Ebba julemys!! Och jag har aldrig längtat så mycket efter julpyssel som jag gör nu! Vi har alla en hel del catching up to do ;) Jag landar den 15 dec på eftermiddagen, flyger till US igen den 29 så en och annan träff ska vi nog hinna med <3<3<3

    SvaraRadera