tisdag 15 november 2011

alltid redo


... i pyjamas!!
Tröja- skitdyr
Byxor- skitdyra från en skitdyr affär
Hårknut- not so dyr

Okeeej så jag är ingen höjdare på dagens outfit och allt vad det heter. Men alla kan faktiskt inte var bra på allt. Nån får ju vara dålig på dagens outfit och som den varmhjärtade tjejen jag faktiskt är, ställer jag upp! Tänk att det snart är 15 november och då menar jag tänk att halva november snart har gått! Swoosh så är november borta och där står första advent och knackar på dörren. Men dra mig baklänges, advent finns ju inte ens i USA ju! Och julkalendern?! Fear not mina läsare, jag har ju redan tänkt igenom allt det här. Julkalendern ser man på SVTPlay och på vår framtida julverkstad som jag och the ladies ska ha så snickrar vi ihop en adventsstake. Eller ja, något som ska se ut som en adventssljusstake. Vi får la se hur det hela blir......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar