tisdag 15 november 2011

inga blogginlägg idag inte

Ibland blire bra inte så. Men ni är inte många som läser så det är inte många som blir ledsna. Fnissfniss. Har lite ångest för imorgon då det är kära lillasysters födelsedag. Och jag är inte där. På min egna systers 18- årsdag! OCH JAG MISSAR HENNES FEEEZT!!! Utan vad ska jag göra imorgon? Jag ska jobba från 6.30 till 6.45 pm. Jösses som jag längtar. Och jösses vad bitter jag lät nu. F'låt, inte meningen

Jag har faktiskt några saker att vara glad för. Malins paket kom fram i tid, kära Hänsi fick också sitt paket (dock inte i tid) och ja...... det var fint väder idag! Oh-oh-oh-oh-oh-ooh!! Glömt att berätta för er om min dröm. Joo nu kommer drömtjejen fram och ska berätta om knasiga drömmar. Inatt drömde jag att jag spelade på konsert med självaste Coldplay!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Hur nördig får man bli?! Jag fick spela piano med Chis Martin och jag visade honom att jag minsann kan The Scientist på piano. För så nördig är jag. I andra nyheter kan jag meddela att det börjar bli mörkt vid klockan 5, jag har ett stökigt rum som ska städas och ikväll ska jag se på Harry Potter och hemligheternas kammare.  Tudiluuu

Liten HP. De gamla Harry Potter är lagom läskiga. De nyare.... slightly scary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar