måndag 7 november 2011

det finaste som hände på hela dagen. dagen jag väntat på så länge kom idag och jag blev alldeles varm i hjärtat för idag...

.... fick jag äntligen se Like Crazy! 
Filmen jag väntat sååååååå läääänge på fick jag äntligen se idag och jag blev precis så kärleksfylld som jag förväntat mig. Jag ska inte avslöja någonting men det är tveksamt om ni kommer se den, den visas ju för attsingen bara i City och i L.A. Sucks to be you guys......
Horsomhelst. Jag började gråta när jag såg filmen. Såklart. Vissa delar kände man igen sig otäckt mycket i och känslor&tankar på film har man haft själv. Och mitt i allt det var min högsta önskan att bli kär igen. Bara falla fritt i någon som vill falla fritt med mig. How lovely. Ska nog skaffa ett armband som hon hade i filmen, silvrigt armband med ett simpelt men ändå svårt ord. Patience


<3<3
In Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar