tisdag 8 november 2011

when you see me drift astray, out of touch and out of place. will you tell it to my face, then i guess you can hang with me

Ledig. Behöver jag skriva mer? Förmiddagen ledig och det känns rätt.... slappt? Tänkte att det ju var en underbar sak att vara ledig eftersom jag kunde spendera lite kvalitetestid med mina aupair- kompisar som är lediga om dagarna MEN så kom jag ju på att eftersom barnen är lediga från skolan lär det bli full rulle för au pairera. Hehehehehe. Det har inte blivit så mycket av dagen änsålänge. Klätt på mig, käkar frulle, skypeat med pappa och sen med Malin. Ändå rätt skojjsigt tycker jag.

Och ikväll gott folk är det chokladfondue för hela slanten. Jo men visst!! Lovisa ska firas och vi ska käka ute på restaurang som handlar om fondue till 100 %. Får mig att längta tillbaka till fondue- kvällar på Mille hemma. Mina matkoman där har inte varit något att leka med kan jag meddela! Fondue på Mille när jag kommer hem om någon är sugenYES PLEASE!!!


Promenix i skogen senare? Nej visst ja, värdmami har bilen. Jag är väl tvungen att sitta och kolla på lite mer How I Met Your Mother. Åh, stackars mig :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar