tisdag 15 november 2011

kom igen birthday girl, kom igen!!

Har skyndat mig nu under lunchpausen för att hinna med Skype. Skyndade mig något så otroligt på löpband, rusade upp halvvägs för att se till att Sophia sussade sött, ner till källaren igen, springa klart och nu springa upp till datorn för att logga in på Skype för att se......... att ingen familjemedlem är inne.

Besvikelse. Loggade in på Facebook för att se om jag möjligtvis kunde fånga Malin där men icke. Jag sa ju till henne att vara inne mellan 1-1.30 men sen när ska man lyssna på storsyrran? Sprang som en dåre för att bli klar innan halv två ju..

... och nej, jag har inte gröna slingor i håret

Så nu har jag all rätt att vara såhär trött. Förmodligen sitter alla hemma runt bordet och käkar gott och firar Malins 18- årsdag. Frustrationen är total

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar