söndag 20 november 2011

vi kan väl alla bara anstränga oss lite till och tycka lite mer synd om mig?

Fast egentligen, tyck inte synd om mig!! Jag hade så in i bankens himla fruktansvärt oerhört dundrans tokroligt igår kväll i City och min sömnbrist lider jag gärna av. Men nu är det faktiskt synd om mig på riktigt. Paw- rihk- tiht som man säger på HippHipp. Jag har konstiga sår i munnen och det gör så jäkla ont att borsta tänderna?????!???!?!!?!?!?!


Inte visar jag någon tatuering inte. Fast hur chokade hade ni inte blivit då, och lite skojigt hade det varit om jag piskat fram en tatuering? Typ "god jul mamma här är min present till dig" *sHAzZzAaaAaMmM* Hade hon svimmat kanske? Nog om tatueringar. Det syns ingenting men såren finns där. Min minttandkräm som jag alltid använder svider så in i helskotta och för att inte tala om Listerine!!?! Sköljde munnen och fick spotta ur direkt, blev lite vattnig i ögonen av dem grymma smärtan. Men vad kan jag ha gjort? På läppen, inne vid kinderna, och typ uppe vid tänderna längst bak.
Nu har jag ägnat ett helt inlägg åt mina sår i munnen. Det första, enda och sista inlägget med det ämnet någonsin i bloggvärlden. Ska vi prata om något viktigare? Som vilken film ska jag se på ikväll? Mycket mer important ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar