måndag 20 februari 2012

zzömnlösa nätter och tankar som zzzurrar

De senaste nätterna har jag haft sånna problem med att somna. Så fort huvudet möter kudden så är det som att ett program aktiveras i mitt huvud och hjärnan bara kör. Det är inga viktiga frågor alls utan bara helt meningslöst tänkande!

"Vad ska jag ha på mig imorgon?"


"Undrar om det kommer någon mer snö innan det är dags för riktig vår?"


"Vart ska jag leta efter en ny kamera?"


"Jag måste hitta en bra hemsida där jag kan se på serier"

Ser ni?! Hör ni? Läser ni vad det är för meaningless strunt som går igång i mitt huvud? Även om jag är jättetrött när jag går och lägger mig och vill inget hellre än att försvinna in i drömmarnas land och ha en natt av god och djup sömn och även om jag lyssnar på min Good Night- spellista på iPoden så lugnar min hjärna inte ner sig! Inget superviktigt problem kanske men störigt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar