tisdag 14 februari 2012

6 pm och undanplockning denna romantiska tisdag

Hela gänget har dragit iväg på tar kwan do och ni vet vad det betyder- undanplockning. Allt från tvätt till disk till städa lekrummet, trots att städerskan varit här idag. Anledning till att det behövdes ett extra ryck har ett namn- Olivia. Det är alltså grannens dotter som vi ofta leker med. Hon är en helt sjuk tornad och hela rummet är verkligen kaos när hon är klar! Hon gör kaoz med rummet, minst sagt.

Iallafall, det höll mig sysselsatt några minuter extra och nu ska jag kick back and relaxa lite. Kanske börjar jag Valentine's- firandet med lite chokladtryfflar som vi fått av en annan granne. Är det en högtid är det alltid hon som står först med bakkorgen i högsta hugg, fylld med både de ena och de andra godsakerna. Och det enda jag tänker när jag ser henne är "OMG, Bree Van de Kamp finns på riktigt!!" Förutom att den här grannen inte är rödhårig, hon har två små barn och ingen psycho man. Eller ett ex som blivit mördat. Vad jag vet iallafall... Tänk om hon kanske...?

Jaja. Sluttramsat nu för nu ska jag serienörda lite. Oh yes you guessed it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar