torsdag 16 februari 2012

making it look easy is not as easy as it looks

Om det är något man märker nu så är det att allt går upp och ner. Man har bra dagar och man har dåliga dagar. Nu när man inte bor hemma, och man dessutom bor hos någon annan, så får man ansvara själv för att dra sig i kragen och le och se glad ut. Man får finnas där för sina vänner när de behöver en och man får bli varandras nya familj.
L O V E

Så nu har jag fått det sagt. Igårkväll hängde jag hos Sara och kollade på American Idol och bara pratade,. tröstade och kramades  För varför sluta visa kärlek bara för att Alla Hjärtans Dag är slut? ;) Idag är det en riktigt blöt och äcklig dag. Sån dag, ni vet när det småregnar hela dagen, blött och grått ute, lite småruggigt. Bättre att sitta inne då ju. Men trots dagens trista väder så är vi ändå på gott humör! Lekland à la varje torsdag och pysslat lite. Nu ska vi iväg till någon väldigt speciell. Gissa? *trumvirveeeel* DOKTORN!

För vi ska till doktorn, det är jag som ska få medicinsk hjälp. Men det är knappast så allvarligt som det låter och jag är inte sjuk alls. (kanske lite i huvudet hohohehe) Det är ett sånt ocharmigt problem, jag har nämligen öronvax som proppat igen trumhinnan!! Eeeeeeeeewwww så äckligt! Jag hör ingenting, allt ljud är liksom tystat lite och det är väldigt störigt. Eller nu när man vant sig känns det inte annorlunda men om/när hon får loss vaxproppen och jag kan höra igen kommer det bli HALLELUJAH MOMENT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar