söndag 12 februari 2012

goodbye clouds of gray, hello skies of blue


Tjabba-tjena-hallå på en söndag. Det är lustigt det här med att städa. Jag har känt ett tag nu att jag vill ha någon slags förändring. Göra om migsjälv lite! Att färga håret rött är ju ett steg (det SKA bli verklighet, typ. Snart), göra om på mitt rum, rensa ut allt som jag inte använder- allt i äkta out-with-the-old-in-with -the-new-anda. Så därför, efter att jag packat upp min Boston-väska, fortsatte mitt städryck och jag rensade undan *tRUmViRveL*

Min smyckesväska!!!!!!!!!!!!

För ni ska veta vad det finns för skit där i. Gröna och missfärgade ringar, ringar som sitter ihop med tejp, ett fjäderhalsband utan fjädrar, berlockarmband utan berlocker, ihoptrasslade smycken och uddaörhängen allt i en salig röra. Jädrar alltså så nu väger smyckesväskan lite mindre och den känns ren och fräsch för en påfyllning av mina framtida inköp. Har ju hängt på Forever21 en del nu i dagarna och har siktat in mig på alla mina framtida smycken redan. Om några lönehelger så ska ni se!

Men iallafall, eftersom jag äntligen blivit den serienörd jag längtat efter att få vara ska jag unna migsjälv Criminal Minds efter min städning. Måste bara vänta på att datorn ska laddas liiiiiiiite till härborta vid spegeln och sen ska jag inta vågrätt position och inte röra mig ur fläcken. Åtminstone inte förrän klockan 5.30 pm då jag ska göra mig kvällsfin för Grammy- galan. Det vankas thaimat och Grammy awards- inte helt tokigt på en söndag ju


MVH/// Tjej som älskar thaimat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar