tisdag 21 februari 2012

Girl, green got cheese like a nacho. if you ain't got no ass, bitch wear a poncho

Om jag får säga så själv har jag en omänsklig förmåga att slösurfa på min Mac. Jag vet inte hur hälsosamt det här är att erkänna men jag vet flera gånger där flera timmar gått bort. Och jag har gjort absolut ingenting. Läst om amma bloggar jag känner till flera gånger, läst äldre inlägg, läsa Aftonbladet upp och ner, rensa min Hotmail, läsa min egen blogg, hitta nya bloggar, bara massa meningslöst strunt!

Och ibland fastnar jag på Youtube och kikar efter lite nya låtar eller kanske lyssnar på låtar av nya artister och jag inser då ibland också att det finns jäkligt många konstiga låtar. Och konstiga texter. Vilket tar mig precis dit jag vill komma. Läs rubriken till exempel. Det finns alltså en sång där de vill berätta för dig att grön har ost som en nacho och har du inte tillräckligt stor rumpa så får du bära en poncho. Och så kallar dem dig för bitch också.

ALLTSÅ?! Ärligt talat, vad vill de få sagt? Vad kan denna rappare (jo det är en rapplåt om ni inte redan tänkte på det) vilja förmedla för budskap? Det är bara så sjukt random. Och okej att flera andra artister skriver texter som inte riktigt har någon poäng eller man fattar inte riktigt vad de menar men den här...... HAHAHHA den här tar nog priset.


Och en bild på en poncho för alla de rumplösa där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar